No moikka vuodatuksen väki!

Ruudun takana kirjoittelee 19-vuotias YOK15, joka viettää "elämänsä parhainta vuotta", eli välivuotta. En tosin tehnyt läheskään niitä asioita, mitä kirjasin mun summer bucket listaan. Tekemättä jäi mm: kaksiviikkoinen roadtrip ympäri suomen maata ja mökkiviikonloppu veden äärellä. Jälkimmäinen ei niinkään haittaa, sillä en ole mikään "jee mennään mökille" - tyyppi. 

Syy, miksi aloitin vuodattamaan julkisesti on se, että bloggaaminen on kiinnostanut mua aina jollain tasolla. Bloggerissa oon pyöriny jokseenkin 13-vuotiaasta ja yrittänyt räpeltää jotain muka hienoja "lifestyle" ja "the 80's blog" - tyyppisiä, huonoja sohelluksia. Kun aloitin lukion, ei mulla ollut juurikaan aikaa viettää aikaani koneella, sillä täydet opiskelupalkit ja musiikkiopistossa vietetty aika vei suuren osan elämästä. 

Musiikkiharrastuksen lisäksi tykkään lukea, nytkin mun yöpöydällä odottaa neljä kirjaa lukijaansa. Luen pääosin dekkareita, mutta oon kiinnostunut myös psykologiasta, filosofiasta ja muista yhteiskunnallisista asioista. 

Pitänee näköjään lopettaa tämä tyhjänjauhanta, sillä en keksi enää mitään kirjoitettavaa, palailen sitten, kun olen keksinyt jotain oikeasti rakentavaa sanottavaa. 

12119439_1005605342823729_983566084_o.jp

Tässä kuvassa minä ja lempipipo. Hiukset eivät tosin ole kovinkaan kiharat, enemmänkin sotkuiset.