Tässä sitä taas ollaan, vuoden viimeisessä kuukaudessa. Jännittävää, sillä vuosi 2015 on ollut erittäin toiminnantäytteinen allekirjoittaneelle, kirjoitin ylioppilaaksi ja tein tulevaisuuden kannalta suuria päätöksiä, näin kavereita ja pyrin taas aloittamaan kasvispainotteisen ruokavalion. Vähemmän punaista lihaa, enemmän kasviksia, kalaa ja kanaa, joka ei tee yhtään tiukkaa, koska en ole ikinä sisäfileestä tykännytkään. 

Mulla oli kaksi tekstiä luonnoksissa, mutta poistin molemmat, koska en saanut niistä tarpeeksi "hyviä". Ensimmäinen teksti olisi käsitellyt Pariisin iskuja ja toinen olis ollut enemmänkin hyppy lapsuuteen, jossa olisin käsitellyt itselle tärkeitä asioita. Ensimmäisestä olis ollut vaikeeta kirjoittaa loukkaamatta ketään, sillä me käsitellään näitä asioita eri kanteilta, jokaisella on oma mielipide ja kanta asioihin, mutta niistä pitää ottaa sitten myös vastuu, kun niitä kirjoittaa julkiselle yleisölle. 

Mä kävin taas viime viikolla Helsingissä, tosin tällä kertaa mulla oli sinne ihan oikeaa "asiaa". Käväsin Mihun kanssa Studiamessuilla, jossa on siis mahdollisuus tutustua eri aloihin, kävin samaisilla messuilla jo viime vuonna, mutta motivaatio löytää opiskelupaikkaa oli melko matalalla, koska olin silloin a) 100% varma psykologian opintojen aloittamisesta ja b) välivuoden pidosta, joten periaatteessa, moiset messut oli silloin vaan hyvä keino päästä pois koulusta. Nyt suhtautuminen oli täysin erilaista, koska lähemmäs vuoden kestäny kotona makoilu on alkanu nyppimään ja tuntuu vihdoin siltä, että olisin valmis vihdoin muuttamaan pois kotoa. Toivotaan, että asuisin ensi kesänä jo omillani ja intoa täynnä mahdollisesta opiskelupaikasta. 

Tämä oli nyt vaan tällänen pikainen "olen elossa" - päivitys. Toivottavasti tekin olette yhtä onnellisia, kuin mä. Rakastakaa itseänne ja toisianne, palaillaan pian!