Iloista ja vähän myöhässä toivotettua uutta vuotta! 

Mä olin sairaana vuodenvaihteen, joten juhliminen jäi aikalailla perheen kesken nautittuun illalliseen ja pariin lasiin kuoharia, ei siis sen kummempaa. Koin äkkiparantumisen, kerkesin jopa iloita siitä, mutta ei! Tulin uudestaan kipeäksi, mikä suoraansanottuna vituttaa ihan jäätävästi. Ulkona on niin ihana pakkassää ja lumimaisema, että tuntuu tyhmältä maata sängyssä, kun tekisi mieli vaan mennä seikkailemaan ulos, onneksi mulla on sentään vielä sen verran jalat maassa, etten kuumeessa lähde hortoilemaan minnekkään -25 pakkaseen. 

Talvesta puheenollen, mua ärsyttää ihan hirveästi se, kun jengi vinkuu pakkasesta ja lumesta, ei tota lunta ole edes etelässä metreittäin, mikä haittais julkista liikennettä, ainakaan täällä missä mä asun. Oon kironnu mielessäni myös muutamat kaverit, jotka melkein itkee sitä, että pitää laittaa michelin-ukko toppatakki päälle, kun siinä ohuessa nahkatakissa pärjää maksimissaan -5 asti. Hakkaan päätäni seinään tämän takia ja olen jopa miettinyt muutamaa vaihtoehtoa näille kitisijöille: A) Odota lottovoittoa ja muuta kauas pois, vaikkapa Thaimaahan, äläkä tule takaisin, jos talvi ja lumi ahdistaa niin paljon, B) Ala pukeutua lämpimästi ja C) Lopeta turhasta kitiseminen, ei se talvi ikuisuutta kestä, ei nyt olla Narniassa. 

Mä aion tehdä tästä vuodesta aivan mahtavan, paljon paremman, kuin mitä 2015 oli. Toivon hartaasti, että pääsen muuttamaan viimeistään heinäkuussa pois kotoa, toivon myös hartaasti, että pääsen haluamaani kesätyöpaikkaan ja opiskelemaan syksyllä, toinen välivuosi ottaisi vähän liian koville, koska jos ollaan oikein millivillejä, niin tammikuussa 15' mä olin viimeisen kerran opiskelijana, joten tää ainainen makoilu alkaa pikkuhiljaa ottamaan aivoon. 

Katsotaan, jos saisin aikaiseksi jonkinlaisen mielipidepostauksen aiheesta X.